دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب

دکوراسیون داخلی | معماری داخلی | طراحی داخلی | 2018 | دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون ویلایی | دکوراسیون ویلای دوبلکس | دکوراسیون داخلی جدید | طراحی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب

دکوراسیون داخلی | معماری داخلی | طراحی داخلی | 2018 | دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون ویلایی | دکوراسیون ویلای دوبلکس | دکوراسیون داخلی جدید | طراحی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی رستوران | طراحی داخلی رستوران ایرانی | طراحی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران


برای اولین بار ما دو چیز مهم برای ما وجود دارد که در ابتدا با توجه به طراحی یک رستوران، دست به دست می شود. اول از این، همانند تمام پروژه های ما، مفهوم و داستان پشت دکوراسیون داخلی رستوران است. این برای ما مهم است تا اطمینان حاصل کنیم که دکوراسیون داخلی رستوران  یک روایت قوی وجود دارد که از طریق جزئیات طراحی انجام می شود، و اطمینان حاصل می کند که هر جزئیات نقش خود را بازی می کند اما بدون احساس طراحی و یا اضافی طراحی نشده استاگر این درست باشد که ما با چشمان ما غذا می خوریم، آنگاه استدلال می شود که طراحی رستوران ها در دنیا باید به عنوان غذای مورد علاقه خوشمزه باشددکوراسیون داخلی رستوران امروزه هنگام اجرای عناصر طراحی مناسب، یک کار بزرگ دارنددکوراسیون داخلی رستوران بی نظیر نیاز به درک عمیق از مفهومی که شما در حال تلاش برای ایجاد آن هستید و محیطی که با آن کار می کنید.

صرف زمان در این مورد به شما چندین راه سودمند است. در عصر رسانه های اجتماعی، مشتریان شما در دکوراسیون داخلی رستوران بهترین آگهی های شما هستند و با استفاده از ابزار هایی مانند  Instagram،Twitter و  Facebook، آنها توانایی انتشار کلمه ای در مورد یخچال خود را به صدها یا هزاران دنبال کننده دارندطراحی داخلی رستوران ایرانی می تواند آنها را قادر به انجام این کار کند. از رستوران هایی که عناصر طراحی آنها تقریبا به اندازه آیتم های منویتان است.

طراحان از شکل و پراکندگی صندلی های ناهارخوری به سایه دقیق و )طراحی داخلی رستوران مدرن(بافت کاغذ دیواری، طولانی را که به ایجاد فضای داخلی یک رستوران نشان می دهد، نشان می دهد.

در حالی که در دکوراسیون داخلی رستوران  اتصالات فست فود - با صندلی های تقریبا راحت، کاربردی و پس زمینه سریع - به سرعت به اندازه کافی غذا می خورند؛ رستوران های ناهارخوری با مواد لوکس به مشتریان کمک می کنند تا در منو نگهداری شوند.

طراحی داخلی رستوران مدرن |طراحی رستوران | دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن


طراحی داخلی رستوران مدرن در برابر یک زمینه خاص تنظیم شده است. اگر غذا خوردن شما در برابر یک پس زمینه پر از سبز تنظیم شده باشد، ظاهر پس زمینه طراحی رستوران احتمالا بیشتر از زمان تاریک است. برای صرفه جویی در رستوران خود را از نگاه ناخوشایند و تاریک به دلیل پس زمینه، شما باید داخل رستوران خود را با نور زرد روشن کنید به طوری که به نظر می رسد که همیشه درخشان است.با این حال در طراحی داخلی رستوران مدرن، برای داشتن بهترین و منحصر به فرد از طرح های سبک در غذاخوری خود، شما می توانید طراحان داخلی رستوران را برای طراحی داخلی رستوران استخدام کنید. در طراحی داخلی رستوران مدرن شما باید به مواردی مانند نوع رنگ و یا گیاهانی که  می خواهید در آن استفاده کنید توجه کنید . همچنین می توانید با در نظر گرفتن قیمت طراحی داخلی رستوران مدرن ، طراح داخلی رستوران مدرن خود را انتخاب کنید. 

در طراحی داخلی رستوران ایرانی تزئینات با مفهوم انتخاب شده برای سالن غذاخوری باید همراه باشد. لحظه ای که شرکت طراحی داخلی تصمیم می گیرد بر روی موضوع رستوران شما؛ آنها در مورد چگونگی تقویت محیط با اقلام تزئینی فکر خواهند کرد.به عنوان مثال، اگر سالن غذاخوری شما براساس فضای خارجی باستانی است، طراحان داخلی به دنبال ویژگی های تزئینی هستند که با زمان های قدیم مطابقت دارند و صحبت می کنند.

در دکوراسیون داخلی رستوران پنجره ای از یک رستوران باید باشد تا بتوانید در هنگام خوردن یا نوشیدن یک نوشیدنی تماشا کنید. طراحی داخلی شرکت احمدآباد برای ساخت و نصب طرح پنجره، در رستوران، کار خواهد کرد که به مشتریان کمک می کند که کنجکاوی دید خارج از خانه را برآورده سازند.

طراحی ویلا

طراحی ویلا


طراحی ویلا و یا ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که در دید امروز از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازه طراحی ویلای مدرن و طراحی ویلای کلاسیک در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

برای طراحی ویلا ابتدا طرح ها و ایده های گوناگون متناسب با سیستم سازه در نظر گرفته می شود برای آن، مراحلی صورت می پذیرد که مستلزم دیدگاهها و ذهنیت های یک معمار مجرب را در خود میدارد. تا طراحی ویلا که شامل فضای داخلی و بیرونی ویلا می شود زیبا و شکیل و مورد پسند مشتریان واقع بشود.

در نظر گرفتن یک محوطه ی سبز برای طراحی و اجرای ویلا لازم است تا محیطی کاملاً متفاوت را با یک ساختمان مسکونی که در شهر ها مشاهده می کنید داشته باشد و سبب ایجاد یک محیط طبیعی روحیه بخش همراه آرامش برای افراد استفاده کننده ی آن شود. با در نظر گرفتن فضاهایی چون سونا، جکوزی،استخر محوطه بازی و . . . می توان یک ویلای کاملاً شیک و مجهز را به وجود آورد. امروزه دکوراسیون داخلی ویلا توجه بسیاری را به خود جذب کرده و افراد به ویلا سازی در حومه شهرها جلب شده است و استقبال فراوانی از آن می شود تا مکانی مملو از سکوت و زیبایی را برای کسب آرامش و استراحت خود داشته باشند.

منبع: لینک منبع

طراحی و اجرای ویلا

طراحی و اجرای ویلا


طراحی ویلا و مفهوم کلی ساخت و ساز و طراحی و اجرا ویلا با این ایده ساخته شده است که فضاهای داخلی می تواند به راحتی تبدیل شود. با حداقل تنظیم مجدد فضای ویلا، می توان آنها را به راحتی به یک فضای راحت و مدرن تبدیل کرد. ویلا از دوران قدیم، الماس درخشانی از ساخت و ساز مسکن بوده است. آنها به خصوص با نسبت سخاوتمندانه، اعتبار و شخصیت مشخص می شوند. ویلا در شهر یا حومه، حوادث زندگی منحصر به فرد و شیوه زندگی متمایز در سراسر جهان است.

برای معماران و طراحان داخلی که در ساخت و ساز جدید یعنی طراحی ویلای مدرن و یا طراحی ویلای کلاسیک و دکوراسیون داخلی ویلا یا تجدید ساخت ویلای مشغول به کار هستند، یک چالش هیجان انگیز برای تفسیر این نوع ساختمان کلاسیک با ایده های خود است. علاوه بر این، اجرای تمایلات صاحبان ویلاها نیاز به تفکر خلاق و راه حل های پیچیده دارد. این مینیمالیستی یا مجلل، سنتی یا عجیب و غریب، این انتخاب از پروژه های بین المللی طیف وسیعی از امکانات طراحی را ارائه می دهد. طراحی و اجرا ویلا از مسائل مهم می باشد . از نکاتی که مورد نیاز است.سایز ویلا می باشد که باید با توجه با اندازه و متراژ ویلا به نوع انتخاب وسایل و رنگ های کاربردی و مورد استفاده توجه کرد.  مورد دیگر هماهنگی بین وسایل مورد استفاده و یعنی مبلمان و فضا می باشد که بسیار در نمای اولیه ویلا مهم می باشد.

طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن


ویلا ها را از نظر سبک می توان به دو نوع طراحی ویلای کلاسیک و طراحی ویلای مدرن تقسیم نمود که طراحی ویلا و  هر یک دارای ویژگی و امکانات خاص خود هستند، هماهنگی بین باغ و بنای ویلا، محیطی متفاوت را پدید می آورد که مناسب گذراندن تعطیلات به دور از هیاهوی شهر است.استفاده از مواد مصالح مقاوم و جدید می تواند باعث افزایش سرعت کار و نیز کاهش هزینه های اجرا گردد.

در مرحله اول ساخت ویلا در طراحی ویلای مدرن، نقشه برداری از زمینی که قرار است ویلا در آن احداث گردد از اهمیت زیادی به دلیل موقعیت اقلیمی تشخیص شمال و جنوب و طول و عرض زمین برخوردار است . نقشه ویلا به تناسب موقعیت اقلیم و تشخیص ابعاد و موقعیت زمین انجام می گیرد . مرحله بعد در طراحی ویلای مدرن  نقشه برداری زمین ،همچنین دکوراسیون داخلی ویلا و مرحله دوم می باشد که طراحی و اجرای ویلا است که با نظر و سلیقه کارفرما یا صاحب ویلا و زیر نظر مشاوره مهندس ناظر صورت می پذیرد. طراحی ویلای مدرن که از 100 درصد تقاضای نقشه ویلا در شمال حدود 60 درصد خواهان ویلای 2 خواب و دوبلکس هستند ، که نقشه ویلاهای 4 خواب و دوبلکس که 2خواب در پایین به اضافه یک سرویس بهداشتی و حمام در طبقه اول و در مکانی که دید محدود دارد و آشپزخانه و یک سالن بزرگ بدون ستون در وسط سالن ویلا و 2 خواب که ترجیحا خواب ها و یک نشیمن دنج در طبقه دوم ویلا به اضافه یک تراس بزرگ در شمال با دید و ویو دریا و یک تراس نسبتا بزرگ در قسمت جنوبی ویلا با دید جنگل و فضای سبز کوه در طرفدارانی دارد .
بعد از مرحله نقشه برداری از زمین در طراحی ویلای مدرن ، نوبت محاسبه نقشه ، که این امر توسط مهندس طراحی و برآورد هزینه ویلا و محاسبات سازه ویلا و نوع اسکلت (بتنی ، فلزی) تعداد و مقدار میله گردهای کاربردی در ویلا و محاسبات کلی تا اتمام کار ساخت ویلا صورت می پذیرد.
در مرحله بعدی رنگ ریزی و اجرای نقشه در زمین مورد نظر کارفرما است، و توسط مهندس ناظر و عوامل و پرسنل صورت می پذیرد و حدود و طول و عرض نقشه ویلا در زمین اجرا و رنگ ریزی را انجام می گیرد.