دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب

دکوراسیون داخلی | معماری داخلی | طراحی داخلی | 2018 | دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون ویلایی | دکوراسیون ویلای دوبلکس | دکوراسیون داخلی جدید | طراحی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب

دکوراسیون داخلی | معماری داخلی | طراحی داخلی | 2018 | دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون ویلایی | دکوراسیون ویلای دوبلکس | دکوراسیون داخلی جدید | طراحی دکوراسیون

طراحی ویلای مدرن | طراحی ویلا | شرکت معماری دارکوب


تعریف ویلا:

یک ویلای نوعی خانه است که در اصل یک خانه ی روستایی باستانی بالا بود. از آنجا که ریشه های آن در ویلای رومی، ایده و عملکرد ویلا به طور قابل توجهی تکامل یافته است. پس از سقوط جمهوری رومی، ویلا ها ترکیبات کوچک کشاورزی بودند که در قرن نوزده به طور فزاینده ای تقویت شدند، که بعدها به کلیسا برای استفاده مجدد منتقل شدند. سپس آنها به تدریج از طریق قرون وسطی مجددا به  خانه های عالی  با طبقه بالا تبدیل شدند. در اصطلاح مدرن، "ویلا" می تواند به انواع مختلف و اندازه های اقامت اشاره کند،

تابستان نزدیک است. همه ما به دنبال یک مکان زیبا برای تعطیلات خود هستیم و کسب اطلاعات راجب طراحی ویلای مدرن  در جهان امروز مهم شده است. اگر میخواهید از محیط طبیعی زیبا لذت ببرید، ویلاهای لوکس بسیار زیادی برای اجاره وجود دارد. همچنین شما می توانید ویلا های لوکس اقیانوس آرام را پیدا کنید که در نزدیکی بسیاری از سواحل شگفت انگیز قرار دارند. اگر قصد  ساخت و یا تغییر ویلای فعلی خود را دارید، شما می توانید بسیاری از ایده های خلاقانه در مورد چگونگی انجام آن پیدا کنید.




این ویلاهای شگفت انگیز معاصر مکان های عالی برای جبران تعطیلات شما هستند و آرامش واقعی را ارائه می دهند. بعضی از آنها در نزدیکی دریا، در نزدیکی اقیانوس هستند، اما ویلاها با استخر شگفت انگیز خود دارند که شما می توانید روزانه لذت ببرید. 

بسیاری از مردم فکر می کنند طراحی مدرن و معاصر یکسان است. اما دنیایی از تفاوت وجود دارد. آنها ممکن است مترادف باشند در هنگام توصیف بسیاری از چیزها، اما در طراحی، مدرن و معاصر کاملا متفاوت هستند.

طراحی معاصر اشاره به دورانی است که گذشت، در حالی که طراحی ویلای مدرن در مورد امروز و آینده است.عصر مدرن ترین دوره طراحی مدرن در اواسط قرن 1950 و 1960 است. اما طراحی هنر دکو از دهه 1920 یا هرچیزی از آن زمان تا نگاه اولیه دهه 1970 می تواند مدرن باشد.در اینجا عناصر محبوب ترین و به نظر می رسد. 

طراحی معاصر اغلب به قهوه ای سخت تر از سیاه، سفید و خاکستری می چسبد. اگر رنگ اضافه شده است، رنگ اغلب تن خالص و اشباع مانند قرمز واقعی، نارنجی یا نارنجی است. رنگ های مدرن طراحی رنگ زمختی و سایه هایی مانند زنگ زدن، فیروزه ای، سبز قهوه ای و زیتون دارند.

هر دو سبک طراحی دارای سه عنصر عمومی هستند که سبب طراحی سبک های طراحی مناسب برای ترکیب و مطابقت با نمای امضا خود می شوند. سه عنصر مشترک عبارتند از:

1. زیبایی هر دو مینیمالیستی است.

2. خطوط معماری  واضح  

در طراحی ویلا هم طراحی داخلی ویلا مهم است و هم طراحی خارجی آن.

طراحی داخلی:

طراحان داخلی در نظر می گیرند که  یک ساختار سازمانی چگونه است و از تجسم و مهارت های هنری خود برای کمک به ایجاد زمینه های زیبایی شناختی، دسترسی آسان و مطابق با قوانین ساختمان استفاده می کند. کار آنها نیازمند برقراری ارتباط و همکاری نزدیک با مشتریان و سایر کارگران درگیر در روند ساخت و ساز برای طراحی و مدیریت پروژه طراحی است. حرفه ی طراحی داخلی می تواند برای شما جذاب باشد، اگر دوست دارید اتاق های تزئیناتی داشته باشید و چشم خود را برای آنچه که خوب به نظر می رسد و بهترین استفاده را از فضا. پتانسیل کسب درآمد بالا وجود دارد، ب همین دلیل است که شما باید تجربه به دست می آورید و به یک نقش طراح ارشد داخلی ارتقا دهید.


طراحان داخلی با استفاده از نرم افزار مدل سازی کامپیوتری و تکنیک های طراحی، به طراحی اتاق ها و فضاهای مشترک در هر دو خانه و ساختمان های تجاری مانند دفاتر و امکانات دولتی کمک می کنند. آنها با مشتریان ارتباط  نزدیک دارند تا اهداف طراحی خود را مورد بحث قرار دهند و طرح های بهینه برای ساختمان را تعیین کنند؛ جایی که روشنایی، سیم کشی برق، لوله کشی و مبلمان باید قرار گیرد؛ و نحوه استفاده از مواد تزئینی. طراحان داخلی این اطلاعات و مهارت های حل مسئله خود را برای ایجاد مدل های 2D و 3D دقیق و نقاشی های سنتی استفاده می کنند، مواد لازم را به دست می آورند و با حرفه های ساختمانی کار می کنند تا طرح را به واقعیت تبدیل کنند.
تبدیل شدن به یک طراح داخلی معمولا شامل گرفتن مدرک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد در طراحی داخلی برای یادگیری نحوه استفاده از تکنیک های طراحی و نرم افزار طراحی شده توسط کامپیوتر است. قبل از اینکه بتوانید کار خود را آغاز کنید، همچنین ممکن است از شما بخواهد مجوزی را به عنوان طراح داخلی دریافت کنید؛ این می تواند شامل اتخاذ نیازهای آموزشی، داشتن تجربه کار قبلی و گذراندن امتحان مهارت باشد. هنگامی که تجربه می کنید، می توانید از مجوز شورای طراحی داخلی برای صدور گواهینامه استفاده کنید، اگر چه این معمولا اختیاری است.
شرکت معماری دارکوب با داشتن سال ها تجربه در طراحی ویلای مدرن می تواند کمک زیادی به شما کند.

منبع1

طراحی داخلی رستوران مدرن|طراحی داخلی|در یک رستوران مدرن کاربرد دارد|


طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران مدرن فستیوال یک فضای فوق العاده ارگونومی است.

استفاده از رنگ های زنده و گردش کارآمد محیطی جذاب را ایجاد می کند که با لهجه تحریک کننده زرد و عناصر دکور خیره کننده تکمیل می شود. پالت پایه خاکستری قهوه ای یک فضای آرامش ایجاد می کند، در حالی که بافت های چوب و آجر گرم، الگوهای خط زرد و طرح های سقف هپستر، کنتراست لمسی را به تمام نگاه ها اضافه می کنند.

سبک طراحی داخلی رستوران می تواند در مورد غذا و افرادی که در آنجا غذا می خورند، صحبت کند. طراحی داخلی باید به جای ایجاد یک فضای دلپذیر، واضح و بی نظیر باشد. یک رستوران با ویژگی های مدرن، طراحی مدرن ممکن است یک ملک سرمایه گذاری جذاب تر باشد یا یک فضای ساده تر برای اجاره دادن به مستاجر با آرزوهای اداره یک فروشگاه لوازم آرایشی.

طراحی داخلی مدرن بسیار فراتر از طرح رنگ سیاه و سفید است. تضاد شدید بخش مهمی از طراحی داخلی مدرن است. یک رستوران مدرن باید یک پالت رنگی داشته باشد که شامل یک یا دو رنگ غالب باشد، با لمس رنگ متضاد برای اضافه کردن علاقه. نمونه هایی از رنگ های متضاد آبی و نارنجی، قرمز و سبز یا زرد و بنفش هستند. رنگهای ابتدایی روشن مانند آبی سلطنتی محل خوبی برای شروع هستند. طراحی مدرن متکی بر رنگ هایی است که معمولا در طبیعت پیدا نمی شود.

یکی از بهترین راه های ایجاد یک رستوران مدرن با استفاده از انواع مناسب مواد است. این معمولا مواد صنعتی مانند فولاد ضد زنگ، کروم، آلومینیوم، شیشه و پلاستیک است. میزهای شیشه ای، صندلی های پلاستیکی قالب و ظروف نقره ای ضد زنگ همه در یک رستوران مدرن کاربرد دارد. همانطور که در مورد کف وینیل یا کف بتنی و سقف های سیاه، یا سقف های بالا که از کانال های فلزی و وسایل روشنایی استفاده می کنند، صادق است.

برخی از رستوران های مدرن می توانند از جداول و صندلی چوبی استفاده کنند، اما ممکن است آنها بدون هیچ گونه تغییر طبیعی چوب، کاملا صاف و حتی بدون رنگ باشند. پارچه کتانی ساخته شده از پنبه یا مصنوعی این قانون است و می تواند بخش مهمی از ایجاد یک پالت رنگ مدرن باشد. پارچه کتانی بافته شده و یا پارچه ای از نظر ظاهری خارج از محل ظاهر می شود.


منبع1 منبع2

طراحی رستوران | هزینه طراحی رستوران

طراحی رستوران

طراحی رستوران و طرح طبقه بندی آن می تواند چالش برانگیز باشد.در حالی که غذای خوب و خدمات عالی برای بازاریابی حیاتی است، محیط رستوران نیز اهمیت دارد. شما می خواهید مشتریان احساس راحتی  کنند و از  وعده های غذایی خود لذت ببرند. طراحی رستوران  در کنارموسیقی و خلق و خوی مناسب کارکنان از جمله راه کارهای جذب مشتری است.  

رستوران هایی که رنگ و طرح مناسب دارند موجب جذب مشتریان بیشتری می شوند. علاوه بر رنگ و طرح و زیبایی نوع طراحی تجهیزات رستوران مانند دستشویی ها و آشپزخانه است. به طور مثال مشتری با استفاده دستشویی های طراحی شده طبق استانداردها بیش از قبل جذب رستوران شده و بازاریابی خوبی برای آن رستوران به حساب می آید.

طراحی رستوران باید توسط افراد خبره در طراحی رستوران انجام شود. 

مراحل طراحی رستوران:

1- مطالعه مقالات در مورد طراحی رستوران در سایت های معتبر.

2-مراجعه به طراح حرفه ای.

3-تشکیل جلسه برای انتخاب نوع طرح و صحبت راجب طرح های مورد علاقه .

4- برنامه ریزی و امضای قرارداد.

5-تحویل کار.

انواع طراحی رستوران:

طراحی رستوران ها می توانند سنتی یا مدرن باشند. در کشورهای مختلف مانند ترکیه ، ایران، ژاپن ، آمریکا و ... طراحی رستوران به این سبک ها معمول است.

هزینه طراحی رستوران چقدر است؟

طبیعتا، هزینه ها  بر اساس  نوع طراحی ،جغرافیا و اقتصاد کسب و کار و کارآفرین متفاوت است. هزینه های ساخت و ساز رستوران های معمولی بین 150 تا 750 دلار در هر فوت مربع بستگی به کیفیت و برند مواد مورد استفاده دارد.

شرکت دارکوب یکی از بهترین شرکت های معماری است که با داشتن ده سال تجربه در طراحی پروژه های متعدد از جمله طراحی رستوران، می تواند کمک بسیاری به مشتریان این صنعت کند. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت دارکوب و مطالعه بخش های مختلف آن ، با انتخاب طرح مناسب برای رستوران خود بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید.


منبع1

 

 

طراحی و اجرای ویلا | انواع ویلا | شرکت دارکوب

طراحی و اجرای ویلا

ویلا  به خانه ی ییلاقی گفته می شود که شما آخر هفته خود را می توانید در آن جا سپری کنید. با این حال، این کلمه از زمان تاریخ روم باستان به معنای خانه ای برای کوچ  بوده است. در ایتالیا، ویلا به معنی خانه یا مزرعه  است. بیشتر ویلاها شامل مقدار زیادی سرزمین و اغلب انبارها، گاراژها یا سایر ساختمان های دیگر نیز می باشند.ویلا ساختمانی است که بیرون شهر ( اطراف شهر) و معمولا در مناطق با آب و هوای مطلوب و تمیز و سرسبزساخته می شود. ویلاها هم در مناطق سرد و هم در مناطق گرم ساخته می شوند.ویلا ها با توجه به نوع مصالح و تجهیزات و طراحی که به کار برده می شود انواع مختلفی دارند.

انواع ویلا:

ویلاها با توجه به نوع طراحی شامل انواع و سبک مختلفی مانند  مدیترانه ای ، ترکیه ای ، سنتی، مدرن، ییلاقی، لاکچری، سبک شهری ... است. ویلاها براساس تعداد طبقات نیز انواع مختلفی دارند مانند: ویلای یک طبقه، ویلای دوبلکس ، ویلای تریبلکس و  ....

انواع ویلاها با توجه به نوع مصالح به کاربرده شده شامل انواع مختلفی هستند مانند ویلاها با سازه های فلزی

مزایای ویلا ها با سازه های فلزی

 یکی از نگرانی های سازنده های ویلا  قیمت و گرانی ساخت و ساز می باشد.  ساخت خانه یا ویلا با سازه های فلزی سبک ، سبک نوع و جدیدی از سیستم ساخت و ساز مسکن است. با هزینه کم، زیبایی و حفاظت از محیط زیست و مقاومت در برابر زمین لرزه. از مزایای این  ویلاها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

1- سبک بودن مصالح امنیت ، ایمنی را در برابر وقایع طبیعی مانند لرزه، باد را افزایش می دهد. در مقایسه با ساختار سنتی، عملکرد لرزه ای ساختار فلزی سبک وزن بسیار بهتر از ساختار سبک سنتی است.

2- این سبک از ساخت و ساز به علت بالاتر بودن کیفیت مصالح از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

3- فضای کمتری را اشغال کرده و فضای باز افزایش می یابد.

4-مواد و مصالح به کاربرده شده قابل بازیافت بوده .

5-در هنگام ساخت مانند سازه های بتنی نیاز به مصرف زیاد آب ندارد .

6-به سلامت انسان ها لطمه ای نمی زند  و تا سال ها قابل استفاده است.


شرکت معماری دارکوب با سال ها تجربه مجری احداث انواع ویلاها با طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب می باشد.


منبع1





طراحی آرایشگاه زنانه|دکوراسیون داخلی سالن زیبایی|طراحی سالن زیبایی|

طراحی آرایشگاه زنانه

مجلات و اینترنت برای ایده ها ممکن است یک نقطه شروع خوب باشند، اما سالن ها در ابعاد مختلف متفاوت است، بنابراین آنچه در یک سالن عالی به نظر می رسد، لزوما در یکی دیگر مناسب نیست.
شکل سالن شما باید مبلمان، طرح رنگی و روشنایی که انتخاب می کنید را تعیین کند. نه همه محوطه ها به اندازه کافی بزرگ برای طراحی طرح باز هستند، اما مزایا و مشکلات به یک منطقه بزرگ و همچنین یک فضای کوچک وجود دارد.

ما به اتاق سالن های مختلف نگاه می کنیم و از کارشناسان در مورد چگونگی به حداکثر رساندن شکل ها و اندازه ها می پرسیم.

سالن های کوچک
سالن آرایشگاه زنانه کوچک و باریک می تواند احساسات صمیمی را ایجاد کند، اما می تواند بیش از حد پر سر و صدا باشد.
با این حال، طراحی سالن زیبایی مناسب می تواند آن را یک احساس خطی، و انتخاب رنگ صحیح جذابیت به ارمغان بیاورد.

یک عرض سالن باریک باید حداقل 4 متر باشد -
آینه های افست برای جلوگیری از اثر تونلی.
کاشی های کف را در الگوی الماس قرار دهید زیرا عرض بصری را افزایش می دهد.
از آینه های گسترده استفاده کنید تا توهمات فضایی ایجاد کنید.
دیوار پشتی سالن یک ویژگی، با رنگ / بافت / تصاویر، اما نه یک آینه، که احساس طول را افزایش می دهد.

یک پنجره بزرگ
پنجره های بزرگ می توانند دکوراسیون داخلی سالن زیبایی را با مقدار زیادی نور طبیعی سیل کنند، اما آنها حریم خصوصی مشتری را ارائه نمی دهند - هیچ جایی برای پنهان کردن وجود ندارد و همه چیز در مورد گذرگاه ها دیده می شود.

اگر پنجره جلوی بزرگ خود را در سالن خود داشته باشید، فضای تبلیغاتی پیشنهادات، رویدادها یا عکس های کار خود را تبلیغ کنید. ترویج محصولات خرده فروشی؛ نمایش هنر جالبی یا مبلمان که سبکی سالن شما را نشان می دهد.

اگر میخواهید جلوی پنجره را روشن کنید، از قسمت جلوی سالن به عنوان یک نوار ناخن یا پذیرش، یا به عنوان یک منطقه ظاهری به جای رنگ یا ایستگاه برش استفاده کنید

محل سالن و نوع و حجم تجارت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر سالن در یک خیابان پر از شلوغ است، نمی خواهید از فرصت استفاده از فضای پنجره به عنوان یک مکان برای تبلیغات استفاده کنید.

امنیت را فراموش نکن. کرکره ها محافظ بیشتری نسبت به یک پنجره شیشه ای ارائه می دهند، بنابراین کرکره ها را به سبک سالن تزئین می کنند.

تمیز کردن پنجره به طور منظم برای یک چشم انداز بی نظیر، ناخوشایند است.


لینک منبع